5/23/08

DINNER BIOs

Special for you all guys, as the first posting, aku nak cerita ape yang berlaku selama 2 tahun setengah aku menghilang (well, bukan hilang pon, just sibuk belajar..hehehe.. belajar katanya!).. so aku amik mende-mende yang penting je arr..tu pon yang aku ingat je…huhuh.. So untuk posting kali nih, jom kite tgk ape yang berlaku time dinner BIOs for 3 years in a row….aku citer sket je ek, kirenye versi ringkas arr..
Year : 2008
Theme : express ur self
Location : Selangor royal club
Dinner yang nih agak menarik sbb bebudak nih macam kretif jer…depa gabung sume resources yang ade…ala, kirenya fully utilized arr kalo bahasa bisnesnye.. m.c nye ialah bekas bio’s idol dan bekas king of da night 06…..siap nyanyi lagik m.c dua orang nih…hehhehe…nak wat camne..banyak mase terluang kan…nanti kosong plak programnya!
Bile dah diberi peluang express ur self nih ramai arr yang mengexpress kan diri… seronot aku tgk pengexpressan depa…by da way, aku tak berapa setuju sgt ngan system makan hidang2 nih…suka lagik buffet.. well, bukannya ape, yang dok satu meja ngan aku banyak beruk, so baru 2 minit start makan lauk dah nak licin…hehhe..
Malam tuh, kirenya best jugak arr, sbb meraikan aku n kengkawan yang dah nak grad..hhehhe…thanks guys…really appreciate it..congrate to the organiser! Rating aku bagik A ..hehhe…
king n queen...ermm or queen n queen..hehehe..matilah aku!

lapar sangat arr tuh...tissue tu bang oi!


korang rase, dia nih pandai main gitar ke tak? dia wat persembahan ke tak?

geng2 yang cumey...pandai susun kedudukan kan...huh!

sape nak dapat A neuro mai rapat...uik dr harinder pon amik neuro ker?

next!!!

year: 2007

theme: noches de la usurpadora

location: quality hotel shah alam

Kalo tgk pada tema tuh pon dah tau...tau ker?..hehe...dinner kali nih bertemakan malam si penyamar (ataupon malam menjadik binatang)...so sume orang kena pakai topeng..tapi ada gak yang lembab sket...orang soh datang “pakai topeng”...maksudnya pakai arr...!

Suasana yang dipilih oleh pengarah program (febien) dan commitee dinner malam tuh kena arr bersesuaian ngan tema..so, gelap je dalam dewan tuh....tapi walau pon gelap, tetap meriah. Persembahan pon best gak...kalo tak caye g youtube search for “noches de la usurpadora” …tak pon search for “zapin”....ade budak yang dah upload kat situ...glamor korang sekarang kan!

Malam tu, aku ngan si mimi jadik pengacara... best gak, Cuma aku aku tak nampak sangat muka tetamu sebab kena pakai topeng dan lampu yang suram...hehhe...so sape yang rase hensem atau cantek malam tu,lantak korang arr, sbb aku x nampak..huhuh..

Bio’s idol dapat kat si wani...untung kan..first bio’s idol! Kirenye macam jac arrr! Sorry wani, gambar ko tak tertangkap...kan aku jadik pengacara! Hehhee... So, rating, aku bagik A+ Congrate to the dinner commitee. Good job

"noches de la usurpadora"



king n queen...sila perhatikan n compare size badan king sekarang...slim




sesi giler2...tapi ade sorang jer...cover2 ayu..huuhuh


"tidak...bukan aku yang kentut tadik!"

next!!


Year : 2006
Theme : Black and red (OIM)
Location :foyer blok b, fsg, uitm shah alam


So,tak banyak sangat yang aku boleh ceritakan..sebabnya aku lupa! Dah lama dah…yang aku ingat konsep dinner ni ialah garden party ngan temanya black and red, one in a million.

So sume orang berpakaian merah campor hitam and try to be so “one in a million” atau bahasa banjarnya cuba jadi yang paling pelik! hehhee..

Pengacara majlis malam tuh ialah yang paling pemes nih…si gafur and hafiz… sape yang tak kenal depa nih maksudnya bodow lah tuh!

Malam tuh aktivitinya adalah seperti aturcara di dinner2 yang lain jugak.. Cuma ditambah dengan aktiviti kebudak-budakkan seperti “mari berkaraoke” dan “jom jadi gemok”… selain itu pemilihan king n queen and main tangkap-tangkap gambar..

Yang pasti, dinner tu memang bising dan meriah (ataupon kecoh) sebab majlis tu tak formal katanya!… hehehe…congrate kepada pengarah program (aku luper ar name dia nih…) overall aku rate dinner nih B




si gafur ngan si hafiz... kenal tak?



"jom karaoke"



game "jom jadik gemuk"




ni plak..nisya...queen of da night...cube teka, yang blakang tuh saper?


Oklah, so, korang yang membaca tuh kalo nak email aku sbb rindu silakan..tapi kalo nak komen atau marah pasal posting ni..lupakan ek..adios..muakh!!

p/s: Next aku nak post pasal “Science and Technology” day, zoo, kuala gandah, taman negara, dan banyak lagik…tunggu…





3 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

suka...suka...suka...hehhee

Anonymous said...

hakim!!!! itu arr budak misteri itu!!

Anonymous said...

ee.. yeak.. weirdnye aktiviti korng nih.. bios tu ape?? Geek's club ke? hahahaha

pics tu.. bukan queen n king.. ataupon.. queen n queen.. tp.. queen n king kong... wargghhh..!!!

kahkahkah..

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você