5/27/08

Convo!!!

Sebelum ni, aku ada janji nak crite pasal zoo lah.. kole gandah lah...dan banyak lagik aktiviti yang menarik kan...! tapi aku akan pospon lagik mender tuh...ade technical problem...so tunggu lagik ek...so untuk today, aku nak post peeks kat convo itm...macam best jer!!!

ramai orang, dan binatang...dan penjual bunga
semuanya berkumpul depan aku...sbb tau aku nak snap pics tak kenal pon depa nih!!! hehehe
pengunjung setia tiap petang pukul 5.30...kenape ek?
sebab nih kot....hehhee...makan je keje ek korang nih!

banyak gambar lain yang buruk sket...sbb aku macam memalu nak snap...ye arr aku bukannya konvo tapi menyibok gak kan..tuh yang bestnye wat short course....hehhehe..ciow

3 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

sedap nampak kuih tuh!!!

Anonymous said...

konvo kat uitm shah alam nampak meriah...macam best je kan!!

Anonymous said...

bile ko nak kovo boy??? nanti bagitau

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você