6/6/08

Result UiTM dah kuar!!!

* TERKESIMA MELIHAT FORM NIH**** Woahhhhh!!!


macam maner nih? takotnyer...result dah kuar...nak check ker tak...alamak..seramnyer.

sebelom nih semua dah kecoh pasal kenaikan harga minyak...and thanks to all respondent yang aku rase telah membincangkan topik tersebut di tahap yang sangat dasyat!!! banyak info yang aku dapat..tenkiu..tenkiu...

tapi, hari nih plak, aku dikejutkan oleh msg2 yang banyak...menderu2 masuk....menceritakan kat aku yang result dah kuar....whoaaa.....takutnyer!!! seram sangat!!!

jijol: boy result dah kuar g ar check!!
houdi: wei result dah kuar
*aku rase depa pong tak check lagik!!!*

adakah aku akan sedih lepas tgk result...atau gumbira atau biasa jer....atau....fuh!! takutnyer....
so kalo korang semua nak check g arr check dulu, then bagitau aku korang dapat aper...biarlah aku yang terakhir...bak kata orang putih tuh...let me be the last to know...hehhehe...nak mandi jap..demam kot...!!!



check result jom >>> http://istudent.uitm.edu.my/stp/resultv2/main.asp

8 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

aku dah check arr ko nyer...ko pas semua subjek...kecuali subjek philosophy dr jj....ko dapat L...haper tuh?...

Anonymous said...

boy...aku pong takot gak...jom kite tunggu bulan depan nak...biar tua muka dulu...

Anonymous said...

nama aku selamat(bukan name sebenar)...aku budak bio gak....dah check result...gagal neuro!!

Anonymous said...

sy lulus neuro!
jd..saye suda grad!!!
yeeeeeehaaaaaaaaaaa!!!!

Aku Insan Biasa said...

aper ni.. result2 nih.. aku dah keje dah... hahahaha..btw.. tahniah pade mereke yg dh grad.. n yg belom.. teroskan usaha ok..

Anonymous said...

aku pun dah grad. congrats boy ko dah grad so ko tak payahlah menghadap muka mama kesayangan ko sem depan. tapi at least she know.. we deserve it. hehehe...

Boyz said...

hehehe...syukor alhamdulillah aku lepas subjek yang susah tuh...cuma cgpa turun arr...so kena dapat A for this HRM...congrate everybody...n good luck

Anonymous said...

x update lagi ke blog ni.. hurrmm...

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você