7/20/08

Wahhh!!!!! sibuk sangat kan!!! kan....???

Disclaimer:
Assalamualaikum wbt....erm...aku nak ingatkan bahawa dalam masa 3 bulan ini penggunaan bahasa yang akan aku gunakan di dalam blog ini...akan agak mulia dari biasa...so, tiada unsur2 KAVI, atau per"laha"ran akan berlaku disini...sekiranya anda masih boleh menerimanya, teruskan mengunjungi blog ini...tetapi jika anda termuntah atau pitam dengan perubahan ini...tinggalkan segera....SORRY!

oklah...pertama2nya...aku nak say sorry kepada semua yang selalu jenguk blog ni...pastu takde pape jugakkan....pastu menyumpah aku kan....hehehe...sorry...so sorry...aku memang sangat sibok..
*Sorry ek...lama sangat tak update..*
tapi aku tahu...kalau setakat sorry, semua orang bolehkan...perasaan korang tu aku tau sangat...tiap kali je korang bukak blog aku ni,then tengok tade ape2...mesti korang marah, hina, dan keji aku...kalau boleh nak bunuh aku kan....hehhehe...."gantung dia sampai mati...pastu ikat kat dtaran shah alam selama 2 hari sebelum bakar dia sampai jadik abu..."hehhee....ape2 pon sorry ek....(eleh..macam orang nak tengok sangat blog dia....huh!! wekk..)

*sorry ek...*

so...biarlah aku cerita sket....kenapa aku kononnya sibok sangatkan...erm..sebenarnya aku sekarang nih jaga anak orang...ye!!! anak orang!! kenapa terkejut....erm, bagi nampak lebih sedap dan proper...aku ni lecturer kat intec...so kena mengajar mereka sebaik mungkin...kalau tak sah2 dalam borang evaluation tu nanti akan di "laha..<<<(ini bukan unsur2 per"laha"ran ye.)

*jage bebudakbesar ek...bukan tadika!!! uh!*

so, kasihan lah kat aku ni..hehhee...aku kene bangun pepagi giler tau...tak sempat2 ayam2 nak berkokok,aku dah bangun...then, matahari pon baru nak menyinar alam aku dah mengajar...huhuh...sibuk sangat kan!! kan!! ke??

*matahari pagi pon kalah..erm....*

wel, bila dah life camni...kenelah aku jadik rajin everyday, selepas atau sebelom masuk kelas aku akan baca banyak buku...well, aku ni kene ajar bebudak tu...kalao gagal sian plak..depa nak fly this coming september...erm...so kene berkorbanlah sikit kan..!! so, banyak lah buku yang aku pnah tinggalkan kembali disentuh....yang berabuk dah kilat balik....yang koyak,terpaksa ditampal...dan yang takde...kena beli ar...

*ade lagi 2 rak ye!!*
ok...so..harap korang paham sesangat nape sibok sangat...kan aku dah cakap..aku akan update kalau aku free...cuma, memula ni memang sibok...kene marking paper,project paper dan buat tutorial...nasib slide notes aku dah siapkan awal2...hmmmm...tapi aku janji,kalo aku free je aku update...pasni boley citer pasal student aku kan...hehehhe....ok..till then!!
*nih baru paper physiology untuk 3 kelas..*

jom kite mengire;

andai kata aku handle 6 classes of physiology, 6 classes of biochemistry,and 1 class of anatomy.... yang setiap satunya mempunyai 20 students...berapa jumlah paper (jumlah set) yang akan aku tanda...???

p/s: tiade hadiah untuk pengira tepat!!!sorry!!

7 Komen Bernas dan Pedas!!:

add_asyraf said...

poyo...lame dok nak tgu ko update...itu semua x leh jadikan alasan tau...huhu...

Anonymous said...

haah...x setuju...mane bley...aku tau nandos satu ek!!!

Anonymous said...

huh....sebok sangat....kesian kan...huh!!! wekkkk...

Rizal Hashim said...

Ala...bkn ko tanda sorang...aq jugak kna tanda paper bebudak tuh...

Aku Insan Biasa said...

beruntung ko sempat update.. aku nih.. x menyempat langsung... sabar je la...

Anonymous said...

wahhh...lecs ke? wahhhhh...

Anonymous said...

darik dulu ko mesti yang terkedepan....huh...always the best...nyampah plak aku!!

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você