8/10/08

New obsession!!!

hye guysss.....selamat pagi malaysia...hehhehe...lame tak ngarot kat sini..almaklumlah sibuk...kan...kan...hehehhee.....by da way...aku just nak report sikit bout my new weird obsession, but still cool..(at least for me..myself!!)..

Semua orang tahu aku suka kaler ijau....beg ijau..baju ijau..kain cadar ijau... bla ... bla ... hijau ... bla .. bla .. hijau ... dan banyak lagik....tak kiralah mende ape...yang penting hijau...dan obsesi aku terhadap kaler nih jadik makin ceria setelah aku berjaya menemukan sesuatu yang sangat comel.....iaitu:
1) Cj7, yang juge ijau....huh..memang comel...menusuk kalbu kalau aku tengok..memang cair..rase seronok...hepi....energetic dan memacam lagik....menatang nih ade banyak rupe,saiz, dan kaler...ijau is my prior...yang lain tuh tambahan je....erm....

*COMEYYYYY NYER!!*
dan juger;
2) tortoise kuma-kuma....yang juge ijau...kalenye....bile tengok rase cam geram berbaur hepi yang amat sangat! best ar senang citer....kuma-kuma nih plak ade banyak kaler, jenis dan rupe...aku selalunya akan pilih yang warna ijau...dan ade sket warne lain!!

*HUH...*
so...sejak beberapa hari nih aku pon mulalah merantau serata malaysia..(shah alam je sebenarnye..) mengumpul koleksi...cj7, kuma-kuma dan any green toys and accessories....hehehhe....so camner...bergaya tak obsesi aku sekarang...hehehhe...(bunyi macam obesiti je kan..!)..next episode aku akan tayangkan (dengan riaknye..) koleksi aku yang baru nak membanyak…hehe…so korang semua kalo nak bagik adiah kat aku…dah tau nak beli ape kan!!

p/s: next episode tak tau bila…so tunggu je arr!! :P

8 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

ade zugak arr boy...

Anonymous said...

comellnye...nak satu boy...x sabar nak tunggu posting seterusnya...nak curik pics... heheh..

add_asyraf said...

boyz suke ijau yer...kalo camtu bleh arr amik pet i...name die kandryxx katak ijau...amik ler...i bagi free...huhu...

KaNdRyXx gLaMaZoNs said...

UiKs!
KaLaU DaPaT KaNdRyXx uNtUnG uOLs!
DaH LaH CuTe SiAp aDa CoRaK2 KaT KuLiT DiA.
Cuma TaK fLuFfY SaJoRk.
HiKs!

BoYz MinaT Kuma-Kuma eK?
SamaLaH KiTa...
ChuMeL KaN KuMa-KuMa iTtEw?
SeTiAp KaLi TeNgOk KuMa-KuMa MeSti iNgAt KaT cEriTa SoNriA PaSta.

Aku Insan Biasa said...

hurm.. korang suke la..!! memule aku pn rase mcm.. "ha'ah la.. comey la mende hijau ni!" lame2.. aku terase mcm ni plak.. "menyesal aku puji aritu!!" pastu.. smpai tahap aku rase mcm ni.. " ok..!! pliz.. stop it! baik ko beli makanan dari ko beli kuma2 smpai penoh satu umah!"

moral of the story... kuma-kuma @ CJ7 x boleh di makan ok!

Boyz said...

1. heheh...kandryx..warne ijau ke asyraf?

2. aku mmg minat menatang tuh kandryx...

3. bee dengki!!!

Aku Insan Biasa said...

huh..dengki..?! kalo aku dengki. dah lame aku curik kuma2 n CJ ko tu.. pastu aku bakar.. mse tu record pkai Hp aku ni..

pastu.. aku upload dlm youtube... then aku akn wat posting.. "ritual pembakaran kuma2 n cj7". huh.. puas hati aku....

aku nk ko beringat.. sebelom kene.. huh!!

btw.. entri aku yg baru tu.. aku x tiru sesape ok.. cume konsep je same.... content lain ok. (hahahahha... )

Anonymous said...

encik nak beli satu benatang boleh????

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você