9/25/08

3 Perkara

Pertama2nya, Alhamdulillah...bersyukur kehadrat illahi kerana dengan limpah kurnianya dapat jugak aku memperbaiki (renovate katenye!!) blog aku setelah rosak teruk dek kecuaian aku sendirik dalam keghairahan menukar2 template blog aku....dan inilah hasilnya...erm...aku tau memanglah tak cantik manepon...tapi aku bangga...sebab dapat bangun dari kegagalan..hehehe...
(sila abaikan ucapan berbentuk motivasi diatas...bahkan ucapan yang berangan penerima anugerah ini bukanlah tujuan utama!!! jangan terpengaruh atau tertipu...) just iggy!!
Keduanya, Ingin diingatkan sekali lagi..aku ingin meminta jasa baik rakan2 bloggers yang masih missing in action..hehe..cheh... untuk meninggalkan komen korang di ruangan komen bagi memudahkan aku menjejaki korang semula...atau email je ke alamat berikut: boyzzzzz84@yahoo.com.
Kepada rakan2 baru juge diminta merajinkan diri anda untuk melakukan mende yang same...hehehe....
Ketigenye, Disebabkan ramai rakan yang sudah memberikan kad raya (terime kasih kepada semua tuh..), saya juge ingin melakukan mende yang sama;
Buah melaka di atas peti,
Dimasak bersama Si buah laici,
Sekeping E-card, pengganti diri,
Harap berkekalan persahabatan ini

Aku design kad raye ni sendirik ye..bile aku pk2...aku nak wat sesuatu yang berbeza...takkan nak tiru je orang lain punye kan...heheh...last2 aku amik idea hitam putih ni...susah gak aku nak hasilkan mood ala2 zaman batu...time takde kaler dulu2 tuh...dan inilah hasilnye...... jeng jeng jeng... ambiklah!!
(Aku bagi kad ni especially kepada semua rakan2 blogger...dan kepada semua yang lalu kat blog ni...heheh..best tak??!!...)


*Selamat Hari Raya Aidilfitri*(nak balik kg..yeye..)
p/s: Aku dah belajar design kad raye sendirik..ko ade ke?
#kalo nenanti blog aku senyap je...aku dah balik kg lah tu...kg aku tade internet...umah aku pon miskin!!!

10 Komen Bernas dan Pedas!!:

@tune® said...

gilos....mmg menjual diri abes nih....xbley tahan...

Boyz said...

Bukan jual dirilah...at least orang takleh nak ciplak kad aku nih kan...ala atune...kalo ko nak wat camni wat je...taruk muke ko bebesar...huhuhuhuh....

eiiiiiyekk...atune jeles...huhuhh...yeyyee..ade orang jeles!!

Aku Insan Biasa said...
This comment has been removed by the author.
Aku Insan Biasa said...

walaupon page under renovation... tetap.. viewers tetap rmai.. paling x tahan.. sume dr luar negara.. mencang satu dunie ke yg ko renovate page ko ni.. hahahaha...

huh.. sempat melaha.. yeaaahhh... bleh la aku mntak maaf...

ok.. thanks 4 ur kad raye yg ala2 zaman batu yg cume ade kaler itam n putih.. opss.. lg satu.. kaler hijau!! zaman batu sgt..

alamak.. melaha lagi.. larik... (smbil ucap Selamat hari raye.. maaf zahir n batin)

Aku Insan Biasa said...
This comment has been removed by the author.
@tune® said...

xkose aku nk jeles la...
tp idea ko ok gak...
kire xde org leh hamek..xsame ngan org..dah tentu muke cam ko, ko sorg jer memiliki...

tp org leh super impose gambar ko..xtakot ke?

Boyz said...

super impose...?? alamak....larik

@LiYaNNuaR ツ said...

trimas bro... samat ari raye!

Unknown said...

cantik seh kad rayer ko...
kira kreatif arr nie bro....
syabas......

Zunaidi Dali Great Eastern said...

ur new page looks much better..

tak serabut..and less UITMish.. :P

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você