10/14/08

AKU SEDIH!!!

Assalamualaikum wbt.....fuh!! lama sungguh aku bercuti kan!!! erm sebenarnya dah lama gak ar aku memasuki blog ini tanpa berbuat any posting!!!

Alasan: Busy nak mampus!!! (maksud ayat ni bukan bermaksud aku nak mampus ek!!)
so aku memintak mahap kat bebudak yang mengharapkan cerite2 yang meletop2 seperti yang aku dah war2kan kat depa melalui SMS sebelom ni!! huh....sorry sangat!!
Posting kali ni...erm....AKU SEDIH!!!!
1. Ade Problem Cinta
2. Ade Problem Keje
3. Ade Problem kesihatan
1+2+3 = Aku sangat sedey!!!!
So Aku meminta agar rakan2 bloggers untuk teurs menyokong dan menunggu kemunculan semula aku nanti!!! Selepas segala2nya selesai.....blog ini akan kembali seperti dulu (wahhh...ape..ko hengat blog ko ni pemes ke???!!)


*whoaaaaa....Menci btoll!!*

p/s: Aku Tengah sedey ni....ko ade ke??? whoaaaa!!!!

6 Komen Bernas dan Pedas!!:

@tune® said...

lex arr...smua org ade probs...ko tulis jer la..mane la tau leh share...
kekeke

sEapUt "c@ said...

yup2.. tulis pun dpt menghilangkan sedikit ketensenan dan kesedihan ko tu dude.. ilek2..

Zunaidi Dali Great Eastern said...

tu la..sharing is..caring (read=bole kutuk..)..

:P

Anonymous said...

x bek sedey... ti boleh gile tau.. baek luahkan... mana tau kitaorng leh bg nasihat yang berguna dan tidak berguna... kan kan kan?

June said...

jgn sedih-2 k. hadap satu-2 kasik setel. mesti kuat semangat. :)

adorable chacha said...

sama dengan :(

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você