There was an error in this gadget

9/18/08

Kalau kite sakit perut tuh maksudnya ape? adekah maksudnya kite hensem atau pon sebab jiran kite bermuke burok?? pernah dengar " you are what u eat!!




Aduh..aduhhh!!..ni dah masuk kali yang ke 5 aku masuk kuar toilet....kalo masuk lagik pasnih mesti aku pengsan...ye arr...bukannya ade kuar tahi(taik) pon....buang tenaga je...buang mase lagik...erm...dah arr bolan pose......aku nak salahkan sape ni??? salahkan je jiran aku kan...senang skit!!
nak cakap aku gestrik sbb tak makan...aku tak pnah kene gestrik....plak tu...aku rase perot aku ni banyak lagik makanan malam tadik...ye arr..perot aku ni bukan cam kerengge yang baru makan setengah pinggan dah tak muat kan....alamatnya penoh dah perot aku ni dek makanan malam tadik...so, tekaan gestrik aku rase tak boleh diterima...
opismate aku cakap aku keracunan makanan...aku gelakkan dia kekuat!! aku kuarkan satu statement mencarot kat dia..."ellow ko ingat aku ni bodow...takkan nak makan racon...kalo ye pon matilah aku.." dengan selamba je aku melaha opismate aku..walopon aku paham maksud dia...saje wat2 bodow!! tanak nampak aku ensem sangat!!
dia plak sekamba je...."maksud aku ko makan bebukan...so, perot ko tak tahan...tu yang sakit!!... well..u r what u eat!!!"
pastu aku gelak lagik kekuat sampai la ni...pon aku masih ketawa sensorang....
nota: aku rase kawan aku nih pnah makan babi kot...sbb tiap kali aku tengok muke dia mesti aku nak tergelak.....dan mmg aku terpecah perot sket serta putus urat kentot bile dia kuarkan statement camtu!!! "U R what u eat!!" hehehe...

p/s: aku ade problem sket...jiwe kacao...so posting pon macam lahanat sket...sorry!!

6 Komen Bernas dan Pedas!!:

Aku Insan Biasa said...

btw.. ni bukan pertame kali aku dgr ko sakit perot.. n aku tau knpe ko saki perot.. sebabnye.. ko akan sakit perot pd ari jumaat...

maksudnye lagi.. ko nk ngelat pegi semayang jumaat kan... hahahha... paham sgt perngai ko tu.. hahahaha.. sbb last time aku dgr ko ckp skit perot.... mse ari jumaat jugak.

kantoii...

atune® said...

tapela...saket tuh ade hikmahnye la weh...

btul ke ko ngelat?ish...aku insan biase xelok spekulate ko bulan² pose camni....

boyz said...

aku sakit perot tuh..btol ar....

Anonymous said...

sakit perot ni disebabkan oleh pemakanan yang tak btol...oleh itu makan baik2 ye lepas ni...

Anonymous said...

ade topik lain tak selain "cherry berry" ni....tak suke arr...

boyz said...

wah.....melaha aku nampak!!! huhuh...gua tade idea ma...kalo tengah sakit perot...otak kurang berjalan...

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você