9/18/08

CJ7 + Aku dapat Award!!

7Assalamualaikum wbt....dan salam sejahtera...hehhe...mesti korang bertepok tangan kan...bila masok je blog aku ade posting baru...hehhee..clap..clap...(kuat lagik)...hehehe..poyo plak aku ni...bak kata asyraf!!! erm...sape die ek? btw, aku takkan berasa senang hati selagi tak dapat nak menayangkan koleksi baru aku yang makin bertambah nih...well...aku baru beli dan sudah menjadik sikap collector untuk share bersama pembaca..kan!!...so sesape terasa nak beli tu...g lah carik kat kedai2 area korang....kalo nak beli kat aku harganye jadik triple...(well, name pon koleksi kan...untuk collect bukan untuk jual..!!)

So takyah buang masa nak berceloteh....aku tunjuk je terus semua koleksi baru aku nih!!! enjoy friendsss...

CJA (Aku beli awal sket....)

*standing cute toys..kekire besar mug ar!!*

*dead CJ7....lame aku carik nih!!*

*orange-head cj...wowww*
CJB (aku beli lewat sket..)

*keychain*


*decoration kat henpon*

*deco*

*deco*

*keychain*


*keychain lagik*

*macam yang tadik je....lain ek...ni kecik sket..*

*orange-head cj....yang ni takleh berdiri sendiri..tadik buley*

*head-deco*

*walking cj - toys*

*lenyat /phone holder*
So, last sekali, sesi untuk berposing...ready 1...2...klik...klik..:


*CJA*

*CJB*

Oklah...btw, aku nak ucapkan terima kasihlah kat kengkawan yang telah mengawardkan aku beberapa ketol awards...aku amat berterima kasih kepada mereke yang amat berbudipekerti mulia ini...hehhehe...tada!!!

*Award~Brilliant blog - from Nanaku*

*Award~Blogger cun - from Nanaku & Atune*

*Love award - From Nanaku & Atune*

p/s: aku dah dapat award..heheh..korang ade ke??? takde kan...hehhee...btw, disebabkan ade setengah award tu ade syarat (iaitu calonkan kat orang lain..)....aku pon terpakse arr bagik juge award ni kat orang lain..macam tag2 tuh lah... k,so, aku ni amat penyayang dan ingin memberi award penyayang (gambar orang utan tuh ek..) kepada;
let see.....erm... semua yang ade dalam list aku nih!!!>> (asyraf, algojo, arian, arifeddy,atune, bee, chacha, kandryx, kaizen,kreuger, man, mr.gimi, mr.topo, nadira, nanaku,paksu,puteri,ryzal,abg sulaiman dan wafi......fuhh!!) sape yang dah ade..takpe...sape yang tanak takyah amik..!!!

7 Komen Bernas dan Pedas!!:

Aku Insan Biasa said...

Cj7 yg kecik... RM5.00
Cj7 yg kecik skit RM 9.00
CJ7 yg besar.. RM 30.00

total Cj7.... RM (membazir)...

-----------------------------------

hahahhahaha..... baik gune duit tu atk byr duit tempahan bju melayu...

@tune® said...

hobi yg baik...senang la gf ko eh...beli jer cj7 collection..konfem xmerajuk...

btw..aku kirenye kene amik blk ler award aku eh...hahahah...buruk siku...

nanaku said...

comeyyyyyy aku suke tgk ko nye koleksi cj7 nie... huhuhu

Anonymous said...

hish...korang nih..tak abis2 sokong dia...semua yang dia buat semua btol...menyampah aku...sejak sekolah...universiti...nih dah keje pon tetap sama....nyampah!!!

Boyz said...

nanaku....memang best...dan comey cj nih...

Boyz said...

bee...nanti kalo baju melayu dah siap ko bayar dulu ek!!! huh....

atune...awek aku mane de...semua larik...depa cakap aku x matang..hhehheh


erm....sape plak anynomous nih...

add_asyraf said...

hahaha...nanti aku belikan ko spray warne ijau...so ko bleh spray diri ko jadi ijau...same macam cj7 ko...hahaha...mase aku gie air itam aku nampak cj7 besar pastu murah lak...igt nak belikan ko...tapi x tau macam mane nak anta kan...so aku tgk je lah sambil hati aku berkata " kalo boyz dapat nie...ish ish ish..." huhuhu...

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você