11/28/08

Graduation Day!!

Akhirya aku bergelar graduan "bachelor's degree holder"....hehhehe.....lama dah abih...baru officially katenye....hehhehe...so malas nak cakp banyak...yang aku tau...minggu ni memang busy,urus pembayaran,rehearsal,amik jubah,konvo, amik transcript, bayar denda lewat antar jubah (hehhehe...),amik gambar konvo etc....hehhee...senang crite, aku bz tape best.....so posting ni aku lebih focus pada pics je...hehehe...as saying goes... pics tell 1001 stories...so, layanzzz......


*Terima Kasih Tan Sri*

*Good Luck in the future ye...hehehhe...*

*Kenangan depan Fakultiku sayang..huh...FSG *

*Macam Iklan Insurance je kan...lihatlah donia!!*

*I think...me...looks dull in ere...itam putih dude..lol..*

*Nani....cium paklang meh...mooooakhhh*

*Family members aku yang datang,pak mak aku,2 adik pompuan aku,kak ipar aku,nani comey*

*wajah sedey=gembira parents aku...thanks dad,mom.(nani pandang depan arr)*
*aliza dan farah....antara yang konvo aritu...bukak jubah dah...panas*

*marlina zubir....keje bank skrang ni.....CIMB-er*

*Nasib baik mak aku berjaya carik aku.ramai orang tu.kalau tak mesti aku sesat*

*antara pose yang dimintak...aku pose je....*

*antara My best fren yang konvo skali.....*

*ade yang cakap die ni kembar aku.....heheh..edy...CANTERBURY-er*

*rakan blogger yang hadir -Ryzal87*

*antara bunga2 yg aku dapat...salah satunye bunga+CJ7...thankss*

*rakan blogger -bee*

*I wuz ere....UiTM Dihatiku!!!*

*rakan debat from textile..ecah comey...(orang kuat SIFE...)*

*bergambar kenangan ngan Pakcik Ibrahim Abu Shah,bapa angkatku..hehhe..Thanks Dato Sri!! *
Dah abis.....hehhee...so dikesempatan ini aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada: UiTM, dan seluruh isinya, mak bapak aku of course....syukur kat tuhan....dan tq to all frens yang selama ini berjuang directly/indirectly sehingga aku dapat ijazah ni...hehhehe....InsyaAllah ade rezeki aku akan cube membalas segala ape yang aku terime dengan ape yang aku mampu....satu hari nanti...InsayAllah....

p/s: Dapat banyak bunge.......hehhehe...ko ade ke? takkan....hehehe...

5 Komen Bernas dan Pedas!!:

@tune® said...

tahniah la ye...
patut berabok blog ko ni wat aku terbatuk2

Zunaidi Dali Great Eastern said...

tahniah tahniah tahniah..
lepas ni proceed dgn master lak.. wow!

Rizal Hashim said...

Aik...mane citer pasl singe tuh??? ish xbleh jadi ni...huhu...pic grad tu cam len sket je...mcm ade anajakan paradigma je...heheh...btw congrats

sEapUt "c@ said...

congrats!

n a d i r a said...

uih....congrates...mine next year...cant wait 4 it...;))...hehehe...

peace!!

p/s: sila amik tag yer...

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você