11/21/08

Award lagik!!!

Assalamualaikum wbt....hye adik2,akak2 dan abang2 sekalian!!! (cam rancangan sesame street plak!!!)....arini aku nak mengomel sket...dan memanjangkan syarahan dari sahabat blogger(dia ni) .....yang berbunyi agak sadis tapi bersemangat...(hehhee......!!)...

Mende ni berkaitan dengan awards yang diberi oleh rakan blogger lain....aku agak tersentuh gak ngan ape yang dicoretkannya....agak merangsang minda dan menerobos ruangan jiwa....hehhehe...oleh itu let me extend this messages.....by da way thanks to him/her yang bersusah payah buat posting (dan iklan kat chat box blog aku, soh amik award kat blog die..)

walaupon aku merasakan award ni mempunyai nilai milikan yang agak terhad (limited authority).....disebabkan oleh message yang tertera pada award tersebut iaitu "5 best viewed blog".....

dan paling agak mempanikkan aku ialah concentrated value pada perkataan "by Muncet".......erm...btw, thanks to him.....and of course to Muncet...

Apa yang cube disampaikan oleh dotblogspotdotkom ialah segala award atau tag (task berantai) yang diberikan oleh rakan blogger adalah tanda mereka appreciate kite sebagai blogger dan menzahirkannya dalam bentuk2 yang tersebut.....oleh itu setakat melawat blog, tinggal msg kat chatbox,tinggal komen dan sebagainya merupakan sesuatu yang berharga kepada blogger...."bukan nak disanjung atau popular" katanya...... tapi sekadar tanda sokongan sesama blogger......itu sahaja....hehehehe....
so thanks to everybody yang pernah bagik aku award dan tags....aku appreciate.....
But for this time...aku rase aku x berhak untuk memanjangkan lagik award ini kerana beberapa faktor yang aku sebutkan tadik (contrated value as stated!!!)....tapi insyaAllah aku akan berbuat sedemikian satu hari nanti....ftb, asta lavista babe.....
p/s: aku dan panjangkan message ni...korang????

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você