12/23/08

SANTAI BERSAMA RIZZ!!

Lama sangat dh aku tak update blog….well, selain agak busy uruskan contract renewal ~ pensyarah INTEC, aku selalu gak jenjalan carik kerje baru (in case INTEC x dapat)…hehee…btw, arini result kolej mara dah kuar (dan aku dapat!!) dan intec pon dah tepon aku, mengesahkan jawatan pensyarah ADFP kat situ…Alhamdulillah…(aku akan decide kemudian!!) so far hidop aku agak tenang….bercuti sambil berusaha menguruskan badan….hehhehe….(Mr Bad cakap; “boy ko dah nampak macam babi panggang dah ni!!! “ Adeh….melampau arr tu….huh);


Dalam beberapa ari bercuti ni sempat gak ar aku handle talk kat MSU selain bercuti ngan RIZZ angles!! So kali ni punye posting aku akan cerite sket pasal percutian santai aku ngan RIZZ fc.
Kali ni, organizer (kak love+kak ton & the team) merancang membuat surprise party untuk rizz (besday die 20hb aritu..)dan aktiviti yang disediakan amatlah menarik dan dilaksanakan dengan jayanya!!! Congrate angels.. (tepokan gemuruh for the team);


Ok, aku cerite ringkas je, takot nanti bosan plak; aktiviti ni adalah aktiviti santai yang diadakan di CORUS HOTEL, kat Port Dickson, N9.



Tentative;


Friday;
10-12 ~daftar
12-230 ~lunch, solat
230 ~check in (aktiviti bebas~aku mandi pool)
400-630 ~sukaneka (tema merah) + beach volleyball
630-730 ~aktiviti bebas;~aku+ikibee+kruzer+kushai… mandi pool lagik!!
730-830 ~solat maghrib+isyak
845-1200 ~dinner/party (tema putih)

Saturday
8-10 ~breakfast
10-1145 ~aktiviti bebas~teka aku wat ape??
1200 ~check out
Next ~Rizz angels shoot terus ke ipoh for next another event!! (yang lain balik!)


*mende pertama kami wat bile check in-sepahkan katil!!*

*view dari bilik aku...cantik kan? kan!!*

*swimming pool yang besar.....*

Btw, aku hanya akan wat posting on sukaneka je, sebab nak bagik peluang kat orang lain cerite tentang yang selebihnya>> dinner+ipoh party… (padahal bateri kamera habis!!...charger rosak…kedai tutop plak!! nak beli bateri x dapat..…heheh….adehh…so, kepada sesape yang ade banyak pics aku tu untuk dinner+sukan…emaillah aku ek!!!)….hohohooh…


Penat ni; ok let start with “sesi pembahagian kumpulan”

Kak ton yang hebat telah menjadik juru acara yang meletop….sesi cabutan kumpulan dimulakan dan terwujudlah 3 kumpulan yang hebat!!

*hebatkan......ermmmmmmm*

kumpulan;

Pink-pink panther
Yellow- yellow submarine (geng aku ni!! Hidop kunin….walaupon aku suke kaler ijao..)
Green-gbh (geng bas hijau- resemble geng bas skolah ni!!)

Kemudian acara diambil alih oleh abang mie dan assistant die….selepas rizz member ucapan perasmian game2 menarik dimulakan;

*nama saya abg mie....salam perkenalan*

game yang ade;

Game 1-isi air dalam botol (geng kuning menang)
Game 2- memancing tin (geng kuning menang lagik)
Game 3- kaki gajah (geng hijau menang)
Game 4-dadu gergasi dan keretapi (geng pink menang )(aku memang badluck!!)
Game 5-belon berair (geng hijau menang lagik)

penat ar celoteh......tengok pics;


*baru aku tau nape group depa menang...guna tangan kot..*

*dengar arahan abg mie*

*akak saya faham perasaan akak jadik pembaling dadu.....sabar ek..*

*jangan lah merah lagik!!!*

*x abis2 si kyun nih....heheh..*

*pijak taik ke lan...tu ar tak pandang bawah...*

*kak ngah cengkelat...heheh...tukang bawak beg ke??*

*aunty; rizz jangan lupe godok gigi tau.....rizz; baik aunty!!*
(cube teka sape kat tepi pokok pakai baju pink...klu: SMS!!)

*ape kehe nye yeop!!!*

*hye laling...hehehhe..sexy tak i??*


*banana boat on the land???*


*cak....comey tak??.adehh....banyak lah comey ko..*

*alamak...tin depa dah banyak ni...*


*akhirnya...aiman terpisah jugak dari maknye...huhuh*
Keputusan:
Geng pink; tempat ke 3
Geng kuning; tempat kedua
Geng hijau; tempat ketama (pertama….heheh)


Seronok betol aku tengok ikibee dan kak love melompat-lompat kemenangan…team aku menten je…sedey gak arr….hehehe..

Lepas tu kami semua main beach volleyball; paling mengejutkan ialah aunty noni, rizz dan kak muzlia sangat hebat bermain volleyball..aku assumed depa wakil sekolah kot dulu….

TAMAT~pastu aku,bee, and kushey (taktau sebut nama mamat ni…) g mandi pool lagik….malam tu ade dinner…uhuhuh…best aktivitinye…karaoke….aku dapat nyanyi depan rizz….mesti die balik gelakkan aku….heheh..takpe arr..yang penting pengalaman….nak cerite pepanjang x dapek….sebab tade bukti pembelian (heheh…sori tade pics…as I told…kamera tade bateri…)…so, kalo nak aku celoteh pasal malam dinner, pas2 ar pics kat aku ek (lan and kyun…atau sesape yang bawak kamera)……kesian kat aku!!!


Oklah….thanks to kak H yang tolong amik pics..(sebab aku gigih bersukaneka, so kak H yang snap semua ni)…moga cepat sembuh…
thanks to organizer…best giler aktiviti….thanks to DAVOM….thanks to all….memeriahkan majlis….(sorri nak sebut nama ade yang lupe…kang kecik ati!!)….congrate to kak mawar biru and husband…and last but not least...happy 20th anniversary….happy besday to rizz…(22thn….dah nak masuk suku abad…:P)..

*pose exclusive untuk anda dr rizz!!!!*


*pose exclusive untuk anda dari aku!!! hehehhe...nak jugak!*
oklah...pnat nak tidow!!!
p/s: aku ade pose terbang...ko ade ke?? huhuh

7 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

tenkiu boy....ko memang pensyarah yang versatile...best..hensem dan hebat!!!!

-secret admire from riz fc-

Anonymous said...

wow....terharunya bace....mmg syiok PD tu..nx time join lagik..ok...HIDUP YELLOW SUBMARINE!!!

Zunaidi Dali Great Eastern said...

meriah nye bercutian..

glad u girls hv fun!

eJart said...

boyy..!!!
oit gbh x men tipu daa...tu jatuh, psl tu guna tgn, wakakkaa...
pe2 pon GBH BesH..!! huhu

*pstt add le dlm blog list ^_^

love_anis said...

aduhhh.. x tahan tgk pic yg ko tepek ni boy...

but thanks eh.. :) bantuan yg diberikan mase event ni.. :p

** luv suke tgk pic bee kat pokok kelapak tu... wakakaak... :p

@tune® said...

wahhhhhhhh....ade secreto admire...

weh....mmg patot pon terbang...nk tgu nx entry ntah bileney

Unknown said...

low..pensyarah ke?
wa best giler....
huhuhu.....

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você