1/5/09

Happy New Year!!

Adess....heheh....mintak mahap lama tak update...well, aku g bercuti2 malaysia sambil menenangkan pikiran.....hehehe...Huh...sebenarnya aku telah ber"backpacking" ngan Ryzal ke beberapa tempat yang agak best.....nanti aku cerite kat posting lain ek!!!.....aku baru je balik ke malaysia (hehe..nama pon cuti2 malaysiakan...huh.) semalam.....dan...Hari ni, baru ar aku berpeluang nak menge"wish" Happy New Year (sempat lagik kan....better than never!!!);


*Happy New Year!!! (pics ni tade kaitan pommmm...)*
p/s/: Kucing jilat kaki aku???? korang penah kene jilat ke???!!

2 Komen Bernas dan Pedas!!:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

penah..wah

boi perlu ker word verification kt blog u nie..leceh laaaa

@tune® said...

hihih...
xmain la kucing yg jilat kaki..kikiki

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você