2/25/09

PROJECT LAS COPAQUE....berangan!!!

Harini memang hari yang membosankan......tatau nak wat mende selain dari menanda assignment dan lab report bebudak ni.....well, lepas dah tanda satu dua paper...mate mula mengantukkk.....huarghh....kalau aku layankan je...sure terlelap...huahuahuaa..........so bagi menggantikan "game solitaire" yang untuk menegangkan mata....aku pon mulalah menggatalkan diri membuka applikasi paling bosan dalam dunia iaitu "paint".....huh....kenapa aku bukak paint...??? ntah.....hehehe...tapi nilah yang aku buat.....

STEP 1: DRAW
memula tu, aku sesaje je lukis2...well..nama pon bosan.....ntah macam mane...aku bboleh sedey melihatkan kartun aku tu....."BOSAN GILER..." ...kosong...sunyi..alone.....

so ape lagi aku pon tetambah arr kaler......

STEP 2: COLOR
bile tangan aku makin gatal...ntah macam mane..aku rase aku macam dirasuk hantu...dan telah menjadik seperti bebudak produksi las copaque.....hehhe....terkopek2 arr ar applikasi paint ni aku kerjekan......ehh..."lawa ar plak.."aku mengomel sorang......heheh....lepas dah terasa macam bagus je ni....aku pon teruskan arr...huhuhuh

STEP 3: ADD ENVIRONMENT

selepas dah bubuh2 kaler ni...aku jadik semakin menggila.....hehehe....terus je lajukan tangan tambah2 plak latar belakang...hehehe...kan...!!!! time ni mmg aku rase aku hebat arr...hehhehe...

STEP 4: ADD EMOSION
then aku tukau emosi kartun aku tu.....hehhehe.....dah jadik tak bosan kan...hehehheh...sama arr gak ngan aku.....
selepas aku siap je mende ni....terus aku jadik tak bosan dan tak ngantuk...ehhehehe...sama arr macam kartun yang aku beri nafas baru tuh...hehhe...cewahh...erm....huhuhu..

*sama cam manusia, kalo kite tak memberikan warna dalam hidup kite, atau satu kaler je...bosan wei....kan...kan...*

p/s: aku dah main lukis2....korang ade ke???? huhuh...jeles ar tu...ha....

8 Komen Bernas dan Pedas!!:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

good try :P

Anonymous said...

smart siott...
kreatif sungguhhh

Anonymous said...

sayang memang hebat!!!

Boyz said...

thanks guyss.....hehheh....huh...sapakah itu?? sayang ke??? hhehhehe..

Aku Insan Biasa said...

wtf!! komen2 yg nk m'jg hati.. terok btol.. lngsng x ikhlas!!

mm.. tah2 komen sndiri.. btw.. mmg cantik pon.. tp, adik aku buat lg lawa.. btul x ayie (aku ckp kt adik aku)

Mr.Watever said...

huk aloh...

@tune® said...

tolong kalerkan idop saye

Asmida Ismail said...

boleh rekomen kat brader ujang nih

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você