6/14/09

Wo Hen Xiang Ni!!


Wow!!!!! hebatnye tajuk posting kali ni...kannn!!....ala2 jiwang karat tak??!! hehehe... kepada sesape yang amik mandarin sebagai bahasa ke3 mungkin paham....tapi kalo ko ponteng kelas ataupon hanya bukak buku mandarin time nak final je....make teruskan terkebil2 ko membaca tajuk aku tu.....wahahhaaaa......

Tapi disebabkan bukan semua orang amik mandarin sebagai bahasa ke3...aku pon translate lah mende tu...."aku sangat rindu kamu!!" Ha.....hehhe...menarik tak tajuknye?...huhuuh...

Alamak....aku rindu kat sape plak kali ni....ha??!!..selain merindui family aku tiap2 hari....sape lagik yang aku rindu?!!! huh???hehhehe...soalan yang sebenarnya bukanlah sape....tapi ape....??!! hahaha.....sebabnya....Aku rindu kat keropok lekor...terengganu mari!!!WHAT THE FUTT??? yesss aku rindu kat ko...keropok lekor!!!



Rase ikannya...bau hanyirnye.....kelembutan bile menggigitnya....debaran sewaktu mencicah sosnya...feel time nak masuk dalam mulut...dan powernye time menguyah....fuhhh...memang POWER!!! xde pengganti....hehehee....masih terasa keenakannya...teringat time indah merasa keropok lekor kat atas pentas PKNS.....Fuhh.....best!!!!

Tapi....malangnya...aku mengidap penyakit gatal2 dan alah2 ngan keropok lekor.....doktor peribadi aku cakap, aku kene AMBIK MASA rehat dari menyentuh keropok lekor tu.....THATS NOT A WISH....BUT A WAY!!! adesss.....whoaaaaaaa!!!

Aku harap aku masih dapat peluang merasa keropok lekor tu......cume aku tak tau bile...aku cume mampu menunggu....silently!!!

Adess.....RINDU SANGAT!!! SANGAT X 10000KALI.....Jangan Pisahkan aku ngan dierrr......



p/s: Aku rindu kat keropok lekor!!! sangat....ko rindu ke??? tak kan?!!! huh

9 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

siapakah gerangan empunye blog??? sunnguh hebat penulisan mu!!!

@tune® said...

huh..
kau membuatkan aku lapar

Boyz said...

atune....nanti kalo aku dah hilang kegatalan, kite g makan kepok ek??!

Ah Wang said...

kepok lekor dari mana ko rindu... kalo yg dok jual merata sini...
x besh dan kekadang hampeh!

Rizal Hashim said...

Weh bkn kat dpan opis ko ade jual ke? saje kan nk yg dari ganu gak...ades...pesan kat bee je

Boyz said...

UG14:keropok lekor ganu gak best!!! sedap woo...

ryzal: Aku nak yang ganu gak!!

wan said...

bak skitt.. kalo dapatt.. kopok leko tuh
tertiba mintakk truss.. hahaha

Paksu said...

Huh! Selalu sangat dah makan kat Terengganu ni!

Eksen tak?

Unknown said...

Motip kopok lekor ganu??? Bukan org ganu ker yg di rindu? Huhu..

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você