5/30/08

erm...main putsal!!

perhatian:
segala posting yang mengandungi muka kengkawan atau memusuh yang terpampang dalam blog ini adalah untuk tujuan penyiaran sahaja..dan "credited" as "appreciated group"...so thanks to every body!!
**kembali memutsal(betol tak bahsa melayu nih!!)**

yang best:
malam tadik aku g main putsal kat p.a.s.. setelah lama menyepi...bukan aku yang menyepi tapi satu group...sibuk katanya!..yang mengejutkan aku ialah kemunculan arman, pais dan beberapa muka lama yang dah lama tak join....hehehe...ingatkan dah pencen...hehehe...tapi pais tak dapat main lama, sbb sakit perut!


keseluruhan,semua main ok...hehehe...

pic tak amik banyak, sbb tak bawa cam..nih pic henpon!


*gambar padang kat pas tuh...ermmm sunyi kan...(bunyi cengkerik)*
yang menarik:
ape yang aku nak citer nih ialah..pasal kasut baru aku..hehhe..yeyeye...aku dah ade kasut baru...walaupon murah (50% sale), tapi mmg best pakai kasut baru nih...aku skor kekira 3/4 jumlah jaringan malam tadik..huhuh...amacam...ade bran?(uikz...tetiba plak bang2 bomm)

kasut tuh warna biru, lembut dan flexible menyebabkan aku mampu melompat dan terbang sambil ,melakukan aksi2 yang menarik perhatian....ermmm...seronot sangat!!!


yang x best:
ok, yang tak puas hatinya tuh...pasal management padang tuh...sebelum nih kalo nak guna kupon "time extended", bebila pong boleh...tapi sekarang ade restriction plak...

dia cakap skarang nih hanya dari isnin hingga kamis jer...then kupon tu hanya sah selepas pukol 1 pagi.....huhhh....kan!!! banyak cantik dia punya promo....bagus....takper..ko tengok je arr sampai bila korang laku...nanti jangan sampai ko melutut kat depan encik ben, soh carik pemain....

ucapan aku hanyalah...haikkk ptuih!!!!( ade ijau2)
ermm....baik aku stop dulu sebelum aku mencarut bebukan dalam nih!!! @@#$%#@%$% btol arr..


5 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

nak join lain kali...korang main kat area pas je ker?...sec 16 main tak?

Boyz said...

main gak kat situh!!!

Anonymous said...

boy terrer main putsall woo...aku pnah main ngan die...hehhehe...(boy beger satu!!)

Anonymous said...

ok.. main futsal.. x best langsung!! x mencabar...!!!

Anonymous said...

hurrmm.. main kat PAS murah skit.. sbb tu ko g kt sane kan... aku ade tmpt futsal yg murah n best... kat "Kolej Jati" hahahahha....
futsal sangat kan..

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você