5/31/08

woahhhhh!!!


***sedey arr plak!!!! bencinyer!!!***



tetibe nak layan lagu nih...huhuuh>>>



perpisahan...(benci pisah..)


Ku mengerti perpisahan ini

Bukan kerana kau membenci

Tapi kasih yang pernah kuberi

Tiada lagi bersama
Seringkala aku terlihatkan mu

Impian nan indahBersulam bahagia
Ku harungi hari demi hari

Bersama wajah tak mungkin akan kembali

Tapi hati masih tak terima

Ditinggalkan sengsara
(Korus)Keraguan ini bukanlah padamu

Perasaan hati masih rindu

Kekalutan ini hanyalah untukku

Tercari-cari bayanganmu

Tak sanggup aku kehilangan

Kehilanganmu
Kasih tercari-cari
Keraguan ini bukanlah padamu

Masih tercari-cari bayanganmu

Tak sanggup aku kehilanganmu



p/s: kepada sesape yang terasa lagu ni ditujukan untuknya, maafkan aku ek!!! whoaaa...sory sayang!!!

3 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

eeeiiii... boy buat salah ek? hayokk!!!

Anonymous said...

waaa....jgn sedey arr!!1

Aku Insan Biasa said...

wei.. dah ar tu... rmai lagi yg tergila2 kan ko.. cme ko je yg x perasan.. hahahaha

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você