6/16/08

Bowling Tournament antara FC (summit Usj)

(hambik lagik nih...)

As i promise, aku taknak ade unsur2 penipuan dalam blog aku nih...so aku akan menunaikan permintaan untuk buat posting pasal bowling gak..( kedua tertinggi kan dalam undian!!).... well, before aku kena carot ke ape...aku nak bagitau again, this blog is my "self rehab"!!...secondly pic yang aku post nih, semuanya guna phone..tak bawak camera...so pics akan blurr sket kot!! ..so just plz respect me as a writer!!! Hohoh…whatever!

*bowling tournament antara fc (suara doraemon)*

So, kite citer sket pasal background tournament nih;

Tournament ni dianjurkan/organised by ziela fc…and invited all fc’s in Malaysia…so,banyak arr fc yang turun padang gak, nak main…antaranya ialah abby fc, mila fc, nadia fc…..bla…bla..(banyak fc ye)…dan aizat fc…dan setiap fc nih, hanta kekira dua team untuk berentap. Jumlah penyertaan agak memberangsangkan dengan penyertaan sebanyak 32 team bertanding!

*ziela kat depan posternye...ermm...ape nih?*

K, lets make it short;

Organiser: ziela fc
Tempat: summit usj
Team bertanding:32
Bayaran per team: RM140
Date: hari ahad (aku lupa tarikh..8 jun kot)
Time: 9.30 -2.00 (tak start pon pkol 9…duh)

Lets see what happen;

Pendaftaran start kol 9.30 dan main mula pukol 10 kot…semua group dibekalkan air kotak, dan makanan…siap ade muka ziela ye kat bekas Tupperware tuh…suke aku tengok!!

*cantik ziela nih...erm...tupperware pon jadik...!*

permainan bermula dengan ziela melakukan balingan...terrer gak aku tengok..!! ziela da power puff gal...hehehhe...then semua team pon main dgn hebatnye...disebabkan aku hanyalah replacement kalo orang tak datang.(malangnya semua org datang..)...so akulah yang pergi menangkap pics, bersorak,dan berjalan kehulu hilir...well, tader keje...hehehe..

*group putih...fc mane ntah*
*wei man...lame tak nampak ko...sihat ke?..(skrip reka)*
*nape tempat kite tader peminat....hishhh*
*yang masuk longkang tadik bukan aku ek...huhu*
*ehsan....ehsan...hehhee..UiTM bowlers*


*dilarang merokok sambil main boling...rokok kemudian!!!*
*aizat fc....yea yea...*
*boy..nampak tak aku strike tadik?...huh*
*ko tader keje lain e selain tangkap pic aku?...hah...hishh*


*piala dan cert...hhehhe..boley mintak keje guna cert nih!!!*
*dapat album ziela free....seronot rr tuh...jimat 29 hengget*

so banyak arr telatah orang yang aku dapat tgk...yang terrer tapi blagak, yang mmg tak terrer dan blagak terrer, dan banyak lagik...huhuuhuu...ape2pon semua team mmg sporting dan bean sprouting…huhuh..! dan tournament kali nih, mmg happening…siap ade mr and miss longkang..selain mr and miss terrer!!...congrate ziela fc….hohoh…aku suka ziela…huhuu!

so, ape results game tuh:

*3rd place= ziela fc*
*2nd place=didi fc*
* juara=syawal fc*
*dan aizat fc no 31...nasib tak no akhir!hehehe..*

huhuh..so selalunya lepas abis semua tuh mesti nak bergambar lah kan...hohooh..banyak sgt pics,tapi ni je yang boleh aku letak...sorry!!

*aizat and ziela..oppsss silap...kenangan katanya!!..ziela comel*
*idop aizat fc....aizat tau tak nih?hehhe...dia sibok kan!*

ok, thats all for the post...well, kat bawah nih pics aku amik sbelom balik...(dan menyedari bahawa kerete bee akan rosak...hehhe);

sekitar summit cheerleading competition
"tempat ketiga"
"juara"
*nak ngorat kakak aku arr tuh..takpon nak ngorat aku...hishhh*

*kenangan ngan doraemon...suke2...besar!*


p/s:kalo korang nak g men bowling ajak2 ar aku...suke main bowling!!


10 Komen Bernas dan Pedas!!:

Aku Insan Biasa said...

hurmm.. nmpk gyanye.. aku la orng yg 1st komen..

thanks boy.. sbb post bende ni ngn "cepat'. hhahhahaha...teruja sgt... hehehehe..

Anonymous said...

cepat ke?...bukan ni lambat dah ke? hehhe..ape2 pon, blog ko mmg antara yang slalu update...kire ok aa...ade gak aku g blog org lain, camtu je...ko mg best...sayang ko!

Anonymous said...

god job!!

Anonymous said...

Aik cam ade missing pic je...huh...w.e.

Rizal Hashim said...

Tahniah Bee, akhirnya citer yg ko tunggu2 kuar jugak. Ade pic skali, byk plak tuh...so xpyah la ko nak pancing guna Aizat or Riz FC blog. Skali lg tahniah...=)

Anonymous said...

tetap ade nilai tersendiri..saya tak tau ape..tapi menarik, tak sbr tunggu post seterusnya

Anonymous said...

errr..sbnrnye aku xtau pon ziela tu sape..err adakah aku yg mundur atau die yg xglamer..haa sape nk jwb??..

p/s:jgn kondem aku ye..uhuk uhukzz

Anonymous said...

Hah ziela xknal...mmg sesuai ko jd kwn boy..eh sesuai ke? boy kan glemer (ke?) Ni ade nick ni Mimie Ali jum kondem ramai2 huhuhu

add_asyraf said...

best best...

Anonymous said...

menarik sangat...tapi tetibe je...siket komen...well,bebudak ni mmg camtu...bile ko tuli panjang...semua sibok arr...lain kali wat posting sket2 je...hehhe..aku pon nak komen sket..best!

-tahi anjing-

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você