8/28/08

SALAM RAMADHAN!!

ATTENTION:
Untuk tagged from chacha and Asyraf akan disettlekan selepas aku balik dari kampung(yeye...nak buke pose kat umah..)..InsyaAllah...kepada bebudak yang aku dah tagged (that visit to refer sbb blur or taktau ape nak wat), please scroll down to the previous posting (esp to:bee, man, paksu and Dr Khir Toyo)...For CJ7 fans, wait for the next posting about my very cool collection of green items..(idop ijau!!).. :)
To: Mak, ayah, along, angah, akak dan acu + kak lela; keluarga belah abah, keluarga belah mak; jejiran tetangga;bebudak tadika batch 1990; bebudak srkst batch 91-96;bebudak smk damansara jaya 97-01+ asbkj+asbkl+asbktn+asbjb+asbt;bebudak dis uitm shah alam; bebudak jati;bebudak petrosains;bebudak "gimme a break";bebudak funzone+school holiday;bebudak ym;bebudak degree bio uitm; kengkawan pps intec; kengkawan MEP and ADFP; my beloved MEP and ACT students;

Specially for Bloggers yang best2 >> asyraf, aluya, ariff, hen+parrot, bee, chacha, kandryx, lia, man, mimie, mr gimie+topo+paksu, opai, oziel, RYZAL, abg man tyx, troy,and ( Dr khir,Tan sri Muhammad and Tun Dr Mahathir)...

(sesape rase tertinggal amik pen, korang conteng je skrin pc korang tuh!! hehehe..aku dah tua arr)

Dear all;

(please read till the end...or...just skip to the blue sentences...down there...:P )
Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan :
"Ya Allah tolong abaikan puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan hal-hal yang berikut:
* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya
Maka Rasulullah pun mengatakan Amin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang meng-amiinkan adalah Rasullullah dan para sahabat , dan dilakukan pada hari Jumaat.
Oleh itu, SAYA TERLEBIH DAHULU MEMOHON MAAF jika saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengajakan mahupun yang di sengajakan...Salam Ramadhan...
*salam ramadhan...*
p/s: tenkiu to man...kalo aku tak bace posting dia...aku lupa dah nak pose...

7 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

salam ramadhan

-kawan baru nak kenal-

add_asyraf said...

selamat berpuase...

Anonymous said...

selamat juge....

Boyz said...

erm...selamat berpuasa gak!!!

Anonymous said...

selamat!!!

sEapUt "c@ said...

err.. pakcik selamat tu selamat ke?
semua selamat je kecuali pakcik selamat..
(ahaha, ape aku mengarut nih) **dush ~ kene jotos ngan boyz..

erk.. ko pose sbb posting aku ker?
pose kerana ALLAH la weh.. ehehe =p

nanti dtg2 la beli mknn buka puasa kat bazar seksyen 7 sebelah unisel tuh.. aku berniaga di situ..

Boyz said...

baik ustaz!!!

serius ke ko niaga sana? hehehe... nanti aku ajak bee jenjalan lawat ko!!!

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você