9/14/08

Fakta menarik tentang aku.(yekk!!)Tagged By Nanaku...hish!!

Nanaku tagged aku!!!...hamik nih!! btw, nanaku jgn skroll lelaju tau...ade pics ular kat bawah...sorry!!! hehehe..

The rules:

* Link to your tagger and post these rules on your blog.
* Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
* Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog *


Yang ke - tama (pertama)
aku suka giler layan lagu siti...lebih2 lagi time sedey...masyuk....kalo tak caya korang cube arr..time sedey+hujan+lapar+demam=masyuk..hehehhehe....kompom feel sedey lelebih!! btw, aku pnah terbercite2 nak kawin ngan siti nurhaliza....takde rezeki...datuk k lebih hebat....erm....sampai sekarang aku masih suke siti ...terutamanya "siti Nurhanani"..anak buah aku..hehhe..

Yang ke - 2
Hidop aku cukup sinonim dengan telor...sebab aku nih memanglah sangat gemar memakan telor2....selalunya kalo balik kampong (time cuti ke..)..aku akan suruh mak aku masak telor goreng sambal...erm..memang sedap....(alamak...tetibe lapar..)..mak aku dah ar pandai masak...tapi kalo dapat telor mata kerbau je pon sodap gak kalo makan ngan kicap kipas udang....best....kekdang tu aku akan tumis sambal belacan, then pecah telor dalam kuali...kacau-kacau...then angakt...jadik sambal telor....bestnye makan telor....erm...nak makan telor buke pose nih!!!

Yang ke - 3
Tiap kali naik bas, aku mesti nak tidow....atau tertidow..atau mmg saje2 buat2 ngantuk pastu tido...walaupon perjalanan tu mengambil masa kurang dari seploh menet...btw..aku pernah tertido berdiri ek dalam rapid kl yang sesak ngan orang....tersedar pon sebab dengar bunyik loceng yang orang lain tekan....hehehhehe....entah lah mungkin aku ade penyakit "tidowbasiphilia"...

Yang ke - 4
Aku paling suka wat aktiviti yang berkaitan ngan nature...tak kisahlah..camping ke...atau lawatan ke...atau sekadar mengutip sampah dipadang sekolah....sebabnya bila aku join mende2 yang berkaitan nature nih aku rase baik sangat!!! plak tu rase cam aku ni pencinta alam sekitar dan haiwan2....hehehe...btw, pic tuh saje je aku nak show off....hehhe..tunjuk kat nanaku (sorry ek..)...sebenarnya aku geli ngan ular , tapi bebuat cool je tuh...banyak bebudak pompuan time tuh!!!

Yang ke - 5
kaler yang paling aku suke ialah kaler ijau...tak tau bile develop mende nih...yang aku tau..time kecik aku suka beli baju ijau...suka makan epal ijau...nak makan kuih koci...bedsheet kaler ijau...etc.... dan bile kawan tanya ko suka kaler ape....automatically aku akan jawab ijau...so, aku assumed mesti korang dah dapat teka warna baju kawin aku nanti...warna kereta...warna baju anak....bla...bla.....hehhe....nak carik awek yang suka ijau gak ni!!!hehhehe... (nape aku kurang gemar lagu zainal abidin yang tajuk ijau tu ek??)
Yang ke - 6
Macam ade sesetengah orang mempunyai cite2 yang agak tipikal...bile cikgu tanye nak jadik ape bile besar...mesti depa jawab...nak jadik cikgu (macam nanaku..hik!!)...tak pon nak jadi polis, askar, doktor, dan (penyanyi, pelakon) artis....btol tak...tapi untuk aku pulak, cite2 time kecik over sikit....bile orang tanyer nak jadik ape...aku jawab nak jadik model !!! (huh....diam sekejap....)...wekk..sebabnya, dulu abg2 aku ni suke sangat pakaikan memacam...topi bapak aku arr, spek mata rabun mak aku, pakaikan bedak tetebal, sikit rambut belah tengah..dan macam2 lagik...pastu suruh aku jalan kat ruang tamu suruh mak aku tengok....nanti mak aku pon tepok arr tangan....huhuhuh...orang tua kan mmg suka provoke bebudak camtu....huhuh...so bile dah besar plak...cite2 ke arah nak jadik celebrity nih langsung takde...tapi kalo orang suruh aku pose...memang tak lepas...SUKE SANGAT!!! lepas gian...huhhuhu...
contoh:

*tetap ijau!!!*

*amacam??..hehhee...wek!!*
*Comeynyer!!!*

Yang ke -7) (satu dunia dah tahu!!!)
Aku tersangatlah suke mende ni.....sangat sangatlah!!! kirenye sangatlah batak tahap gaban terhadap benatang nih...even, kalo dia idop btol..mesti aku nak bela..then..bagi dia beranak...pastu jage...sampai banyak!! hehehe...then..bukak zoo CJ7...heheh...bestkan?..huh...(bodow ke?)...memula tu, aku just suka kaler dia je...but then...sekarang aku mmg dah jadikkan cj7 sbgai koleksi kesayangan...skroll kat tepi tuh>>> kat side bar tuh..aku dah masukkan pic new cj soldiers and aksesori baru...!!!...hehhee...hepi bangat!!

p/s: aku pernah bercite2 jadik model....hehehe..ko pnah ke? tak pnah kan..... :P

7 people to tag: :P aku nak tag semua...wekk!!

let see.....erm...aku nak tag sape ek... semua yang ade dalam list aku nih!!!>> (asyraf, algojo, arian, arifeddy,atune, bee, chacha, kandryx, kaizen,kreuger, man, mr.gimi, mr.topo, nadira, nanaku,paksu,puteri,ryzal,abg sulaiman dan wafi......fuhh!!) sape yang dah pnah buat takyah....atau sape yang tanak buat pon takpe...aku tau korang penat...sangat...kan!!! (penat kan...!)..

10 Komen Bernas dan Pedas!!:

nanaku said...

wei...pesal masukkn gmbr ulor...isk isk isk geli ar...........takutnye.................................................. =)

Boyz said...

sorry..nanaku....hehhee...sama arr..kite..aku geli gak sebenarnya...

Anonymous said...

nak cj7 ko boleh tak?

-mr wong-

nanaku said...

eeeeeeeeeeeeee....hehehhehehe

Anonymous said...

morning boy toy!!! hehehe...remember me..

satu bilik kat kolej jati dulu...heheheh...

@tune® said...

menarek la sgt fact ko tuh yeh...
weh..boy toy??jgn toy boy sudah...wakakakak...

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Salam...

Takut sei tgk gambar ngan ular tu.. tak takut ke

nanaku said...

wei ko hve been recieved award dr aku..mane guest book ko nie... sila pick award yek... muahahahhaha ;)

Paksu said...

alamak boyz, sebenarnye dah pernah kena tag ni dulu, dah jawab kat entry ni. Perlu jawab lagi ke?

:)

Zunaidi Dali Great Eastern said...

awek u ker tu?

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você