9/11/08

Majlis Berbuka Puase Riz FC & Anak Yatim

Disebabkan semua keje aku dah beres ni...so, aku amik kesempatan ini untuk melunaskan janji aku kat beberape orang tertentu untuk berceloteh sket tentang majlis buke pose nih.. btw, aku baru je join komuniti riz fc ni...kenape?....kenapa rizz?...hehhee....seronok tengok orang riuh2, sorak2, dan sokong2 nih...memacam kite boleh nampak...ade yang extreme dan ade yang ala kadar....yang macam aku, just nak join masyarakat pon ade gak...ye lah, at least takde ar sekadar nak keje je kan...ade ar juge aktiviti diluar....k,stop with that ice breaking session...huh!!

Now, jom aku mulakan dengan memberi sedikit pengenalan tentang aktiviti nih;

Date: 7/9/2008

Day: Sunday

seperti yang kebanyakan artis (dan orang kaya serta orang kebanyakan) lain lakukan, bulan puasa nilah kite nak melakukan sebanyak mungkin kerja amal dan pahala agar ramdhan kali ini amat membawa erti dalam hidop kite..cewahhh!! so, same goes to the "rizz angels"(pasukan penyokong rizz nih!!)....rizz angels telah meng"set"kan satu majlis berbuka puasa untuk rizz bersama2 anak2 yatim RACTAR (dan peminat..)...mende ni di set di "Seri selangorPKNS public Golf Course"....
First of all, let me briefly (like puji memuji nih..) describe rizz angels's preparation...depa nih mmg lah bagus..buat keje mmg cepat,hebat,kuat dan dahsyat!!! hehehe... malah depa nih jugak rajin dan pemurah untuk menyediakan goodies dan banner2 yang menarik..untuk majlis tuh...bukan satu ye...tapi 4!!...yang berbeza!!


*No 1- ni kat depan pintu masuk nak register*

*No2 - ni plak kat lobby tempat nih...*

*No 3- ni plak kat dalam goodies..ala2 tentatif lah ni*

*No 4- dan yang paling besar kat atas pentas..*

ha....rajin tak depa nih?....(penatnye...!! lapar ar plak...)...erm..(.sambung..)...let see some pics time awal aku sampai kat sini....korang carik ar sendirik mane nuke korang...atau kawan korang...(takde kan...!!)

*meje registration*


*orang2 kuat rizz angel*

*glamer gak depa nih!!*

*buat2 sebok ye...:P*

*antara tetamu yang hadir*

*sesi menunggu rizz...ermmm*

*ajk protokol kot!!....hehehe...akak ni cumey lah!!*

*korang rase ape berlaku ni?....ko pk ke ape yang aku pk?*

*Anak2 yatim yang diraikan...*

*3 dara comey...satu meje ngan aku nih!!*

Dan dalam beberapa minit aku kat sana...dewan dikejutkan dengan kehadiran beberape tetamu yang mmg ditunggu2....ermmmm....
*bapak rizz*


*didi - jemputan *

*of course rizz - (time nih ade sore2 menjerit nih!!)*

*korang tengok nih!!! hehehe....*

*dan ini....*

tu baru pengenalan....hahhaha...so merasa lah korang posting marathon nih....panjang nih....well, buang masa sebelom abis time keje........
bile semua dah ade...majlis pon bermula dengan ucapan pengerusi majlis....doa dan ucapan2 dari mereka yang penting;


*kak muzlia*

*rizz (pandai gak dia berucap...)*

then, tetibe azan......so ape lagik....


*makan sudehhhh...*
banyak sangat makanan yang ade ari tuh....yang jadik vip takyah arr jenjalan..sebab dah disediakan ....yang orang biasa nih...macam aku ....boleh ar jenjalan cari makan.....best sgt..kalo boleh semua aku nak makan...perot kecik sangat!!! see some food pics; tak dapat nak tangkap semua....nak makan time tuh...


*vip set*

*udang + ayam*

*murtabak mini*

*ulam2man*

*sate*

*kurma...mesti ade punye...*


*pelbagai bubur....*

*kek coklat yang nampak macam pelik... :P *

*kekuih... (kuih-muih)*


*lelauk (lauk-pauk)*


*abc - buat sendiri...suke giler...aku boh susu bebanyak!!*

*atas abc tadik aku letak ice cream coklat...*

*ade ayam golek*

*pencuci molot...*dan banyak lagik!!!

make it short...dah penat....so lepas makan...macam biasa, ade persembahan nyanyi...then bagi angpow kat anak yatim....last sekali sesi bergambar.....tengok pics lagik!!


*rizz ngan anak2 yatim*

*family ni yang aku suke sangat!!! semeje ngan aku ek!!!*

*akak ni pon aku suka gak...sporting sangat!!*

*kapel yang paling menarik perhatian...*

*kapel ni pon tak kurang hebatnye...bapak n mak rizz*


TAMAT....
erm...so semoga korang puas ati...sbb lepas ni aku nak wat posting lain plak...and this posting is actually credited to IKIBEE (Seadanya).... Dia bayar kan aku punya makan kat situ..So..here you go;



*Bee and Didi*

*Bee and rizz*


*bee and...ermm...sape ni......*
Penatnye....mempost pics bebanyak nih...k nak kemas...nak balik!!!



*sape lagik ensem??? hehhe....*

p/s: Aku dah pernah bergambar dengan rizz!!...ko pnah ke??? :P

(penat tak??? hehehe...padan muke..!! hohhhoo)

10 Komen Bernas dan Pedas!!:

add_asyraf said...

pic byk x kuar arr...berat sgt ker...dah penat aku refresh...nak tercabut jari tau...

Aku Insan Biasa said...

ok je... kuar je sume pic2 tu.. btw.. thanks boy... menarik sgt..

add_asyraf said...

ye meh...awat ade yg x kuar lagi nie...penat seh...

@tune® said...

x ajak pong!!!

Anonymous said...

mane bebudak rizz fc ni? x komen pon.... persatuan camtu ke yang ko nak join boy...x supportive...

Boyz said...

to asyraf:
cube ko guna pc kawan ko plak

to seadanya:
tenkiu bee...menarik ek...hehehe

to atune:
lain kali ek!!

to anonymous:
depa sibuklah....takpe arr...:)

Budi said...

hmm..jantan yg dgn bee tuh sape??..
can do lah dr didi n reez..mak nk nok

Anonymous said...

hi boyzz..

thnx 4 the pics n review..meletops!!!

to anon..tak baik tau ckp camtuh abt rizfc..i think ramai tak tau psl blog boyz ni..

boyz..i think boyz kena uar2kan blog nih kat rizfc..biar dia org tau ok..as 4 me i've just discovered this blog thru sarah's blog..bukak jer melekat lak..mmg menarik blog nihh..gud job boyz..nanti kalu ader lagi citer psl riz post ok..

p/s: ai tak penah bgambo ngan riz pun..jumpa pun tak penah..heheh..maluuuu

Anonymous said...

wah sodap mknn itew....makin hensem lak riz kan...tp pic yg last skalik dgn riz tu kan....lg hensem kot...hohohhohoho

Anonymous said...

Ni dari Rizfc Secretary.....

Kami memang supportive towards fans yang hadir...thank you Boy for joining us....this is the first time I discovered Boy's Blog. So don't blame me and others FC members if we are not aware about fans' blog.....however, many thanks to those who gives their 100% support to our Riz....Boy, hope to see u more on our next event...(kekadang kita terbukak blog fan secara tak sengaja)....

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você