9/4/08

koleksi CJ7!!!! (Just share :P)

Hye kengkawan!! (sila pronounce macam rancangan along TV1 tuh ek..).. lama rasenye aku tak update blog ni dengan posting2 yang aku dah pon janji (hmmm..dari dulu dah!!)...selain dari memenuhi kehendak "tagged" rakan2 bloggers yang lain.....huh!!

oklah, disebabkan sekarang ni kite dalam bulan pose, aku malas nak wat posting yang berat2...takot kang...tgh korang bace...tertidow plak!! kan...kan...so, aku bawakan bahan bacaan picisan yang paling ringan pernah korang baca...kiranya sangat ringan arr, sehinggakan kalo korang tak bace pon takpe...takkan effect kerjaya, studi, life korang pon!!! (itu sure!!)
So, untuk kali ini, aku akan letak banyak pics(seperti yang aku janjikan b4..) bout my weird (but cool) obsession... here we go:

"THE CUTE GREEN THING!! CJ7".....
(ade music and marching drum...lol..)


*label*(perlu ke pics bontot die....)
(anda boleh klik pada pics untuk mendapat image yang lebih besar!!)


k, let me start by giving some introduction bout this cj7 and how i fall in love with these cuties!!!

As far as i concern, this cute thing is actually an alien. to be more specific, it is an alien's dog (=dog's alien ). Sangat bijak dan mempunyai kuasanya yang agak terhad untuk digunakan pada sesuatu masa yang tertentu.

Btw, aku tak terus tengok movie ni bile dia kuar kat pawagam..(eleh, mmg kebanyakan movie lain pon aku tunggu 2 minggu ditayangkan...kan!..).. dan aku tak begitu teruja dgn menatang ni...hinggalah pada satu hari aku ternampak poster wayang nih!!

*it coloured green!!! woww..*

"OMG...what is that cute green animal in that poster?"..aku terus google bout this movie...and i know that this green animal called cj7.... lepas tu aku meracau kejap...g carik kengkawan yang dah tengok crite nih...(dan tanye kalo ade DVD..hehehhe...)

akhirnya aku dapat tengok jugak crite tuh selepas meminjam laptop mizal!! dan dari situlah aku mula jatuh cinta padanya...disebabkan warnanya yang ijau + mukenye yg cute tuh!! dan start from there, aku mulalah mengumpol segala mende yang bernama cj7(dan kuma-kuma...as accidentally assumed as cj7 and bought....hehhee....)...k lets see some pics!!

*special pose- wahhh...bergaya sangat!!*

*dari atas- sukenye!!!*

*depan- cute kan!!*

Dan setelah beberapa lama aku menjadi pembiak cj7 nih, aku ada lah beberapa item istimewa (bagi aku arr..) yang aku sayang sangat...sangat arr!! antaranya ialah:
*h/phone decoration*

*tissue holder (tapi aku guna utk simpan duit syiling)*

*lanyard*

*key chain*

*tempat simpan h/phone *

*beg duit (dompet)*

*h/p decoration gak ni!!*

*toys yang selalu gantung dalam kete tuh...*
hmm...menarikkan....dan dah menjadik kebiasaan kepada semua collector untuk memiliki toys yang bersaiz agak besar....dan aku cube mengumpul cj7 ni mengikut saiz...ade yang kecik, sederhana dan yang besar!!! (harga pon berbeza mengikot saiz...)
*ni yang kecik skali...besar lagi tapak tgn adik aku..but the cutest!! RM1.00 je*

*ni kedua kecik...aku beli kat karnival fakulti pendidikan..RM5*

*besar sket je....aku beli kat giant RM9.90*

*erm....RM19.90*

* ni agak besar-RM 39.90*

*Paling besar yg aku ade....boleh pelok2 ek -RM69.90*
hehhe....menarikkan...terasa macam nak kumpol gak tak?...join arr aku jadi ahli kelab ijau!! and cj7 fan...kite leh share and trade toys...takpon kite leh main patung2!! hehehhe...btw, ade yang lebih besar dari patong aku tadik tuh....aku dah tempah dah...amoi tu cakap harganya RM109.90 dan RM 209.90....erm..aku dah order kedua2nya....tunggu ade stock...then dia call....x sabar plak aku....hehhehe....
erm...k,lah aku nak rehat jap...penat plak...kang terbatal (apsal tgk air paip tu macam sedap...) plak pose aku....ape2pon...selamat berpuasa dan selamat berjuang. To all cj7 fan, tgklah pics kat bawah ni yang aku tangkap..(menariknye....sangat!!..huh..)..tajuk diberi ialah:
"My Cj Soldier"...
ok, dah tamat show arini, dah boleh simpan kat rak!!!
-THE END-

ermm...tido jap...zzzzzzzZZZzzz...(nitey cj7!)
p/s: Selamat berbuka puasa!!
(Shah Alam berbuka pukul 7.20 pm)

15 Komen Bernas dan Pedas!!:

add_asyraf said...

wakaka...a child trapped in a man body...klaka lah ko nie...nanti aku pos cj7 kat ko...waakakak...seriously...ade jugak org macam ko...wakakaka...perlu ker semua tue???siap dompet segala...pakai ker???n pic last tue...aku tgk jer dah trus teringat kekasihku seru...next time jgn letak pic macam tue...scary tau...huhu...

n a d i r a said...

uiyooo...fanatik nyer...

Boyz said...

best arr kaler ijau!!! even kalo ko kaler ijau pon aku nak simpan...hehhehe...hye nadirah...dah link!!

Anonymous said...

eii...hijau..suka jugak!!

-rahsia-

Aku Insan Biasa said...

weekk.. hijau mcm taik... buueekk... (alamak.. PAS tu kaler ape ek? hahahahha)

Boyz said...

dengkilah ko nih!! erm...plaza alam sentral tu kaler warne warni... hehehe...

Anonymous said...

Kalau aku nak beli dari ko boleh tak?? aku bayar double!!

- CJ7 fan -

Boyz said...

kalo nak bayar 5 x ganda ..nak?

chucky said...

gile banyak koleksion ko

Paksu said...

dlm gambar last tu, apsal ada koleksi patung kaler biru pulak? siap tak pakai seluar lagik.

Boyz said...

chucky...itu yang cj7 je...yang kaler ijau yang lain ade gak...hehehe..

paksu...yang bawah skali tuh pakai baju ijau arr...tapi dia pkai suar coklet...hehhehe

@tune® said...

hix..aku ade satu collection..lily bg...kaler pink..tempat letak hp ke purse ke hape..tp aku wat letak gelang...lawo...ko pakai pink arr kompem kiuk!

Boyz said...

pakai pink? nanti aku cube..hehhe..so far just suka ijau je..

Anonymous said...

salam kenalan...nice blog

"cjt vs cj7" said...

uwahhhhhhh tomel2..ska2ny..nk blh??kter ad ck!t jer..kt cn!ey ssh nk cr..nkkkkkkkkkk..peace yor..

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você