11/18/08

Jejak Kasih: Selipar Kesayanganku!!

Aku agak keletihan ni.....tapi disebabkan aku malu terhadap diri sendirik dan jiran yang selalu melawat blog aku...aku pon update gak...ala2 update gegule kapas arr ni....kosong tapi manis!!! kan!!!

erm....aku balik bercuti kat kg aku....sebab abg aku kawin.....(aku post nanti critenye!!!).....so ari ni aku nak post ape ek....HA?!!!!

crite pasal kasut kesayangan aku yang dicurik orang....ermmmm!!!

kasut yang aku beli ni harganya RM10 je...walaupon ia tak berwarna ijau...tapi aku agak sayang sebab corak die agak sempoi dan berbau sedap..(ciom arr kalo tak caye..)...then time kenduri umah aku tu....kan ramai orang datang...plak tu kalo kasut tu main parking je memane...dan aku agak sebok tangkap2 pics....dan layan sedara mara.......(Ingat balik...)

Time tu ar agaknya selipar aku ilang......syial btol!!!....beli arr sendirik.....then lepas abih je kendurik tu....aku ajak adik pompuan aku naik moto g umah jiran....aku carik satu2 umah (erm..aku soh adik aku yang g survey kat tangga umah orang tuh...)

Akhirnye jumpa gak...tapi dikaki anak jiran aku....aku soh je adik aku rembat balik......disebabkan adik aku ni pompuan dan agak sopan santun....aku pon turun darik moto....g sekeh kepala budak tu sambil cakap..."lain kali kalo nak pinjam cakap".....selamba gaban kan?!! macam kompom je tu selipar aku.....erm....ntahlah....naluri kot!! hehehe...

budak tu pon jawab "sorry, ingat nak bagitau tadik"....hehehhe...so, sah ar slipar aku...(TAMAT)

*ERM......bestnye...dapat pakai slipar ni lagik!!!*

sorry, posting ciput nih agak kelam kelibut dan xberarah tujuan....tunggu nanti ek!!!
Ha....Sebelom terlupe....sebelom ni....kekire lame dah dulu...aku ade janji nak bagi adiah kat sesape yang ade wat pantun yang hebat ttg hijau kan...kirenye aku appreciate orang yang appreciate blog aku arr......ingat tak...??? (TAK INGAT?)...So aku assumed akan adelah anak2 dara atau mak2 orang yang akan wat pantun yang hebat2....so aku pon g ar ke kedai teddy bear kat plaza alam sentral...untok beli adiah bear kaler ijau....
* a green bear as a token of appreciation!!!*
but then.....yang menang tu ialah mamat lelaki yang gagah perkasa....ni...dan pantunnye yang agak memuaskan hati nurani aku itu berbunyi:
sungguh sedap sambal bilis,
terus makan sampai habis,
warna hijau memang best,
macam "Hanya Aku" yang sentiasa best...
So, disebabkan aku malas nak g tukau adiah yang agak kejantanan....aku bagik je kat dia...aku harap dia x kisah...dan suke...dan appreciate....sebab aku appreciate die.....hehehe.....so, congratulation to HIM.
oklah...nak g edit pics kawin!!!
p/s: abg aku kawin......erm.....aku bile ar.....??? korang bile plak???

4 Komen Bernas dan Pedas!!:

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam ...

Serius gile gi cari selipar k'sayangan balik ..
nasib baik kat kmpg, senang cari & alhamdulilah dapat balik
Sian kat budak kena sekeh kat kepala

tapi apa pun ... hak kite tetap hak kite ... jgn sesape berani ambik ... kalu mahu sila kata "PINJAM"
betul tak ....hehehehhe

@tune® said...

adehla aku xmenang...
ni gua tensi nih...

Zunaidi Dali Great Eastern said...

ugly coyote...

Anonymous said...

AHAH
bese la
mst ade insiden hilang selipar
:D

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você