11/11/08

HIDOP IJAU!!!

Salam kebabow!!! hehe...rase begitu energetic sekali diriku ini...hehehhe...yekk!!!
(kepada sesapa yang tak amik award lagik,sila bace posting sebelom ini...sekian...TAMAT)

Oklah, ade beberape orang yang memperlekehkan aku tentang semangat kehijauan aku....depa kata, aku ni minat je ijau....tapi template banyak merah...huhuhuu....aku tak salahkan depa...well, macam yang korang tengok..(usha jap ek...) MERAH!!!... ERMMM......sebenarnya aku taktau camne nak tukau warnenye jadik ijao...aku main cilok je template nih!!! huhuu.....

BTW, aku masih peminat ijau....a green lover....dan amat sangatlah suke semua bende yang menghijau nih....pepokok.....rerumpot....dedaunan.....hehhehe.....bak kata pepatah...tak lekang hijau di zaman...(ngamok cikgu BM aku!!!)

So untuk menunjukkan bahawa aku masih bersikap riak dan bongkak dengan kehijauan yang menyinar hidop....huk aloh....ape aku merapu nih.....lihatlah koleksi terbaru....ku!!

*hijau ni cantik kan!!! baju adidas baru beli RM119*

*lighter holder-hijau gak ....RM5 je....*

So, untuk menunjukkan aku bebenar ikhlas terhadap hijau...aku akan bagik adiah kat sesape yang berjaya menghasilkan pantun berkaitan hijau yang paling menarik!!!!..sila post kat ruangan komen je.......sekian!!!! (wah....ko ni..macam orang hirau je!!! weh...)
p/s: aku masih suka ijau....ko suke ke??/

7 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

pergi zoo tengok harimau,
lepas itu tengok itik,
aku pon suke ijau,
hijau tu kan cantik!!!

-atikah-
sile email aku kalo menang
atikah83cute@yahoo.com

@tune® said...

aiseh..ijau mendamaikan..sape pertikai???meh la..lawan ngan jau...HULK

Zunaidi Dali Great Eastern said...

wah siap ada harga!

:P

Rizal Hashim said...

sungguh sedap sambal bilis,
terus makan sampai habis,
warna hijau memang best,
macam "Hanya Aku" yang sentiasa best...

hahaha....best tak? hijau tak?!!

Anonymous said...

mari melihat si cantik menarik warna hijau,
sungguh cantik bertopi kuning tu, buat aku tak mampu menipu,
padahal sememangnya aku buat xnmpk kt lighter tu.

khyrull said...

ada koleksi berwarna hijau lagi tak selain dari baju dan lighter holder tu?... :)

my favourite colour is black.

kianyong7 said...

t-shirt adidas hijua yang cantik !

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você