1/21/09

CNY dah dekat...SO???

soklan 1: boy apsal ko senyap je sekarang ni?

soklan 2: ape aktiviti ko sekarang ni lepas ngajar kat INTEC?

soklan 3: apsal ko tolak tawaran kat MRSM tu?

tulah antara soklan2 yang kengkawan aku hantar melalui SMS yang aku x sempat2 nak reply...(kredit kureng+ busy= gaji x masuk lg+ banyak keje!!!)...so untuk menebus kesemua soklan tu nilah jawapannya;

jawapan 1: aku agak bizi

jawapan 2: aku masih mengajar kat intec..kali ni aku mengajar ADFP(kepada yang taktau...ADFP stands for american degree foundation program...), mungkin bulan 6 nanti loading aku akan bertambah, ngajar MEP skali (taktau kan??? MEP=middle east program!! :P)...boleh claim lebih masa...

jawapan 3: aku tolak tawaran MRSM sebab planning nak sambung blajar sambil kerja...(tapi, tetibe plak aku nye resource person cakap camni "i dont want you to jeopardise our student's future in order for you to do research.." erm....terpaksa pospond)


so dalam setahun ni, aku akan mengajar kembali subjek2 yang memang aku dah master tuh...hehhehe......erm....subjek yang aku pernah repeat pom aku ngajar gak (animal physiology >> dr harita ).....adehlah...so agak bizi wat nota, set tutorial, kuiz, test,mid term dan final...huh....

*ingat lagi mende ni????? huh.....*

So lepas ni jangan nak tuduh aku sembarangan...sombonglah...ape lah....kite akan bersuka ria jugak time aku free nanti....hehehe..

Next: CNY is coming....so soon...

Huh....orang lain suke2 nak bercuti CNY....senyum je semuanye...aku plak terpaksa buat2 senyum sebab nak CNY...bukan aku x suke CNY atau pon cuti...tapi dalam percutian yang akan datang ni...aku akan bertungkus lumus untuk menghabiskan kesemua keje yang dateline nyer lepas CNY....bukan aku malas wat keje...tapi tasks semuanya dalam masa yang singkat je....lagi2 aku dah start lab (and this time im handling 7 classes of junior)....so, kene ar menanda lab report bebudak tu.....huh.....main mercun dalam bilik ar nampaknya!!!

*mari menanda!!!! whoaaaa.....*

p/s: kalo ko dah pilih satu jalan tu..buat je arr!! sabar!!... nak nyesal watpe....aku tak nyesal....korang ade ke??!!

7 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

padan muke..aku ajak g PD taknak..MRSM lagi best...ambik kau!!!

Boyz said...

iyolah...MRSM best..aku tau..tapi aku selesa kat sini....

@tune® said...

huhu

rezeki ade dimana²

Anonymous said...

sokong atune....teruskan usaha boy

-takde akaun google-

Anonymous said...

muahaha
jd tnga pengajar uper nye skg
patut la bz smcm je

Boyz said...

suke jadi hebat....hishh..

Unknown said...

ooooo lecture ke ko neh boy....
memang mantop arr ko neh

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você