1/27/09

Rindu Nani+ Kerja= wuaaaaa!!!

Rindunye same NANI!!!!adesss...wuaaaaa!!!! x dapat balik...kene keje ma.....huh!!!
selain kene menanda lab report yang banyak time CNY ni.....aku juge ade tanggungjawab lain....Esok aku akan bertolak ke dungun, terengganu (kalau orang terengganu depa sebut dungung kot!!!) untuk satu program motivasi kat sana. Disebabkan telah dipujuk oleh Encik Hamdani (RS kolej jati ), aku dan bee pon telah berlembut hati untuk memberi talk (effective and efficient communication skills modul)kat students Uitm....
tapi kan,(mongomel sket..) bebudak uitm yang akan mendengar talk kami ni ialah bebudak uitm shah alam dan bukannye bebudak sana.....hehehe.....saje je depa nak wat jauh sket...boleh mintak budget lebeh...then bley jenjalan...kan???!!! huh...
Program ni berlangsung selama 3 hari....so sampai ari sabtu arr aku kat sana...ehehhe....So...DUNGUN...HERE I COME.....WAIT FOR ME!!!! (sambil berlari menuju kearah cahaya terbenam.....).....depa cakap dungun ade pantai...heee beshnye.......
*aku membayangkan dungun cantik camni....*
p/s: aku nak g dungun ni....ade yang nak g same??? takde ke?? kan...!!

5 Komen Bernas dan Pedas!!:

Anonymous said...

sabar separuh dr iman!!! heheheh..

Zunaidi Dali Great Eastern said...

hv funnnnnnn!

@tune® said...

dungun jer best?
ganu smua pantai best

cik-axeera said...

salam..ai..ttbe je nak taip kat cni..bkn pantai dungun je yg cntek taw..sume area2 ghanu cntek..
~snyum sokmo~
;D

azekry said...

ishak, lama tak dgr citer...
sihat??
keja kat ne skrg?
bila nak kawin?

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você