4/14/09

Tag & Award from ShamQ

Assalamualaikum....kabare wak!!! sihat semua??? hehhe....btw, aku bukan jawa ek...saje nak membudayakan bahasa/loghat semalaysia kite ni....hehe...(bapak aku banjar, tapi hanya beberapa kerat terms je yang aku tau....eg: berkameh + beberapa perkataan yg mudah ...)
*minum dulu......Dutch lady (cokelet) <<<>
(selepas 10 minit layan TV1 + winston sebatang!!!)...........
Penat sungguh arini....seperti main polis sentri time sekolah rendah dolu2....huh....arini aku wat marathon marking paper....assignment...test....dan lab report.....huhuhuh...ade x siap lagi ni....hehhe....markah kene key in b4 30hb nih.....(bukan aku malas ek....mmg workload aku banyak giler sem ni!)....kannnn~~~ PERLU KE AKU CERITE SEMUA NI KAN....??!! Huh... :P
posting kali ni takde mende sgt...cume aku terasa amat teruk kalo x wat mende ni....hehehe....iaitu "tag" dari encik ShamQ yang baik lagi rupawan....hehhehe.... sorry, delay....sorry gu...ko kan tau aku bz gile...kann~~ hehhe.....so, sebelum aku jadik lebih bz, lebih baik aku rajinkan tgn...hehhee...
Ok...."tag" yang diberi ni...amat menarik....walaupon nampak simple...tapi agak mencabar....iaitu mengolah Papan tanda + Pic yang diberikan.....memang menangis gak ar nak siapkan mende ni....hehehhe...well, as i said earlier, aku ni bz ya amat....so, aku terpaksa mengabaikan bakat aku dan menyiapkan tag ini dalam masa 15 minit je......wow!! hebat bukan...hehhee....
So, dibawah ini...adelah pic asal (dari cikdot...) dan yang telah diolah(dari shamQ) dan telah diubah (hasil keje tangan aku.....) terhadap papan tanda tersebut.....hehehhe.....
PERHATIAN:Jangan nak over2 komen hasil tangan aku...sebab aku guna PAINT je......malas nak gune adobe segala......hehhehe...bz katanye.....huhuh....Nah!!!

*Niha idea cik dot......dot..dot...*

*Ni plak idea ShamQ*

*OVER kan....hehhehe....Terus Jadik Poster....Zoom malaysia, banyak untuk dilawati, banyak untuk diterokai....kennn~~~PADAHAL GUNA PAINT JE....!!*

CONTRIBUTOR:
Cikdot
ShamQ
Boyz

hahaha....yang penting, tugas aku dah selesai....huhhhu...jadi kepada deknon deknon kat luar sana tu.....ready ek....jgn malas....sebab lepas ni korang plak kene....hehhee...aku akan ubah sikit syarat2ye....surrey ye......nak tambah garam sket...!!! selambe je kann......
untuk jadikan "tag" ni lebih menarik....setiap blogger yang dapat tag ni....dimestikan menambah sesuatu pada pics tersebut....ala2 "touch up" lah orang putih kate.....hehhee.....so, selain mengolah papan tanda...depa gak kena tambah2 sesuatu pada pics walaupon sedikit....hehe....so, bile tag ni dah sampai kat orang yang ke 246...mesti pics ni dah penuhkan....nilah namanya kerjesame...kan...ape yang penting??? huhuh...jawab sendrik ek!!!
hehhehe.....sebagai permulaan, aku dah tambah visit malaysia tu.....huhuuuh.....
kemudian tambahkan nama anda dibawah nama2 contributor tertulis.....hehhehe...bagi mengenang jase2 mereka memburukkan pics tersebut...sambil memfofularkan blog mereka...ala2 iklan lah ni.....menarikkan!!! sangat~~~~
dan bagi menambahkan thrill "tag" ni, kite akan bagi kat seorang je blogger...dan seterusnya sorang gak....dan seterusnya.....supaya, pic ni boleh di distribute ke blog lain secara teratur dan terkawal.....hehhehe...kennn~~~ (berdebar plak!!!) ptuih....
SO, die yang bertuah untuk melakukan task kali ini ialah....jeng...jeng....jeng.......encik awie!!!!
keh...keh...keh......kepada bebudak lain ek.....sile push awie selepas ini...kalo tak, program kerjasama ini tidak akan berjalan dgn lancar.....kenn~~ huhuhu.....sorry awie...aku just taknak blog ko bersawang......geheheh..
Tamat pasal tag.....niha...aku nak ucapkan terime kasih kat ShamQ....sebab die telah memberi pengiktirafan (wah....iktirafkann~~!!) kepada blog aku sebagai blog paling menarik 2009!!! thank you very the much one!!!! the very banyak2 kasih gu......huhuuh.....ko memang ensem, bergaya, kacak, hebat dan mulia...(tetibe puji die.....hehhee...dapat award punye pasal!!)
(Award ni bukan untuk tag ye.....ni untuk aku je....!!huhu...)
Tadaaa.....






p/s: yeye....dapat award...yeyye....ko ade? takde kann...

nota ngengade > menyampah ngan iklan teh lipton dlm tv tu...."ye ye...kalah...yeye...kalah...kene buat teh...yeye...kalah...."<<<<>

11 Komen Bernas dan Pedas!!:

Ah Wang said...

waa!!
bagus x 3
ghiler x 3

syabas betteh!!!
=D

@tune® said...

cantex!!
kalau pompuan

Midvalley
KLCC
Bank

paan said...

walaupun hanya pakai paint,tapi lawa..

Boyz said...

shamq: bagus ek....*wink

atune: ko mmg pompuan yang cute...heheh...adik pompuan aku pom camtu gak.....bank+window shopping+shopping......
*garu kepala

paan: ye ke lawa???? hehehe....tenkiu *wink

Sn "Yen" niXim said...

kulaan nyereng...hahaha

Boyz said...

alamak....banjar...

Sn "Yen" niXim said...

uits..knp 2..??sapa banjar.?

Sn "Yen" niXim said...
This comment has been removed by the author.
Boyz said...

hehehe...bukan ko ke yen...huhuhhuh..

Sn "Yen" niXim said...

wess... mna daa.. ko la.. +bnjar kn..??hahaha

Sham said...

ooo..ikam nik kula-kulaan rupanyak...boleh la bersurah banjar he..he...

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você