National Geographic in "HANYA AKU"

11/7/08

BELA KUCING???

Kalo korang masih ingat posting aku zaman dahulu....ade cerite tentang pembelaan "Bobby".. seekor umang2 yang dibela kat dalam umah kan :

( TAK INGATLAH!!!! )

lame tak crite pasal dia kan...!! sebenarnya dia dah mati...lama dah...(hahaha....dia mati kelaparan kot...takpon dia mati kene makan kucing jiran atau tikus mondok!!)... sedey gak kalo ikotkan....tapi nak wat camne...time kami semua balik kampung..time tuh arr dia nak main nyorok2....hehehhe...biar je arr...

Dan sekarang ni, disebabkan bosan yang amat sangat dan perasaan kasih sayang yang amat banyak (sangat!!!) , sampai melimpah ruah....aku ngan bebudak umah pon selalulah g mencolek kucing jejiran nih.....



Btw, kekucing ni sebenarnye tak bertuan, time mak depa beranak dulu (tahun ni gak)....beranak dalam kotak kosong kat beranda umah aku....then bile dah terkeluar 4 ekor anak yang kiut dia bawak larik anaknye ke umah depan...erm...aku rase dia tau kot yang bebudak umah aku ni macam terlalu sebok....hehehhe...lagipon umah kami ni semua lelaki...umah depa plak semuanyer pompuanzzzzsss....nyum....nyam kan!!! pandai betol kekucing itu...
so sekarang ni kami jadik penjaga bersama....comey wa cakap lu.....sangat....sangat!!! tengok ar tak cayer...

*suka jilat kaki*

*suka sangat jilat kaki*


*ayen dan tammy-penjilat kaki!!!*
p/s: gua ade bela kucing kongsi....lu ade ke?!!! hehehhehuhh


7 Komen Bernas dan Pedas!!:

@tune® said...

eleh..aku suh kawan aku bela kucing tok aku lg..hehehhe

Anonymous said...

bak seekor kocing tu... macam sedap je...nak masak kari....

aDie dALi said...

cute name!

sEapUt "c@ said...

kucen itu sgt cumel.. mintak satu..

dan... u has been taged.. (^^,)v
take ur award at my blog..

Dr. Darren said...

bestnyer dpt bela kucin.. xpnh dpt bela sbb ayah xbg. sedih..
;(

Anonymous said...

kucin busok woo

Luth Textile Dept said...

tak patutla.. bagi depa jilat kaki

 
HANYA AKU © 2007 Template feito por Templates para Você